3 städprodukter

Om ni hade varit tvugna att endast ha 3 "städkemikalier", vilka hade ni valt?

I nuläget hade jag nog valt:

Cilit Bang
Ajax Wipes
Grumme såpa citron

Jag har tröttnat på att svepa runt med hår (mitt hår), när jag städar badrummet. Att skölja o skölja o skölja trasan. Jag har börjat använda wipes istället. Torka o släng. De är billiga på ÖB.



JAg städar badrummet idag, från väggar till golv. Våtrumstapeten är full med tvålrester o stänk från bla Suddens slemmiga "mosse"=nos/mun.
JAg blev avbruten då o då o nu helt plötsligt sitter jag här, fast Theo sover.JAg borde fortsätta istället för att sitta här. HAr dragit ut badkaret o ska torka där med Wipes. ÖRK .

     

Kommentarer
Postat av: Mia

Varför går det inte längre att kopiera bilder från google o lägga upp ?

2010-08-23 @ 16:54:04
Postat av: Maddde

Vissa bilder kan man inte lägga upp :S

Det låter bra/klokt med wipes faktiskt.

2010-08-23 @ 17:08:32
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Amme

Jag har oxå dessa wipes. Så trött på hålla på & skölja & vidra ut & skölja o vrida ur. Lite mer hygieniskt såhär med ju. Håller med om att ÖBs är skitbra.

2010-08-23 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0