Ett heltäckande spjälsskydd

Ibland händer det att man hör vrål-skrik från Theos rum när han ligger i spjälsängen. Då har han kört en  eller bägge fötterna genom spjälorna och fastnat. OCh då vrider han benen så det gör ännu mer ont. Ibland har man knappt fått loss hans fötter! Traditionella skydd är ju lönlösa, så jag har knåpat ihop ett eget.

Tyget har jag fått av Amelie. Jag tog fram symaskinen men det var för mycket klödd med den, så den åkte in i skåpet igen. Jag använde fållband istället, sådant man stryker på. Det ska ju förhoppnigsvis inte tvättas, det ska bara förhindra dramatiska fot mellan spjälor olyckor.

Hoppas det funkar.



Kommentarer
Postat av: Annie

Så fint så!

2011-04-21 @ 19:56:22
Postat av: Tess

Det blev tjusigt. Hoppas det är bra med er och om detta med att ses snart hoppas jag vi kan men hör av er till Zarah så får hon ta och bestämma det, när hon kan med skola och allt. Kram

2011-04-22 @ 13:53:35
Postat av: Madde

De va ju smart! Synd man inte kan ha det på båda sidor dock :/ Då hade lätt jag med gjort ett sådant !kramis o tack för senast

2011-04-27 @ 21:03:10
URL: http://blogg.mama.nu/madalen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0