Roliga små "presenter"

Man hade sina funderingar om det mesta när man väntade barn. Blöjor? Mat? Osv. Redan på BB förstod man att man inte behövde bekymra sig om att INTE få information och hjälp. Två fulla kassar med allt från blöjor, till salvor, mjukdkur osv.

När man kom hem fortsatte det genom posten. Var o varannan dag fick man blöjprover, information, bra informationsblad och små böcker.

Jag fattar väl jag ochså att dessa företag tjänar på denna reklam och det är helt okej.
JAg tycker det är skoj att få lite grejer hemskickat.
Igår kom detta...på pricken till hans sexmånadersdag- som är IDAG :)

                      
Gröten är redan introducerad för länge sen. Men det är väl ok med en extraportion om man ska iväg till någon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Barnmatsboken är riktigt bra! Jag tyckte det var roligt att laga mat till Barnen och spara och frysa in, men jag hann det näst in till aldrig så oftast blev det barnmatsburkar, men roligt är det och tipsen och recepten i boken är jättebra =)

2010-08-14 @ 10:10:06
Postat av: Mia

Ja jag ska snart börja med att laga mat själv då o då. Nu när Theo börjar äta lite större portioner. Men jag har inget emkot burkmat även om folk kanske tycker man är en lat o dålig mamma---men det skiter jag i. Vem är du som kommenterat? Nyfiken.

2010-08-14 @ 10:50:57
Postat av: Mia

Kommenterade innan men det ville tydligen inte..

Mmm jag kör än så länge på burkmat men det dåliga mammasamvetet träder in, inte dåligt samvete för Theo utan för att folk kanske tycker att man SKA laga själv. Jag ska börja med det när portionerna börjar bli större och han vant sig RIKTIGT vid att äta.

2010-08-14 @ 12:00:14
Postat av: Maddde

Godingen halv år gammal, hipp hipp hurra!!!

Stora pöjken, snart blir han ett år Mia :D

2010-08-14 @ 13:40:34
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var jag som kommenterade det andre :-)

2010-08-14 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0