VÄLKOMMEN TILL EN YTLIG BLOGG

Jag saknar att blogga. MEN jag ska hålla mig till ytliga saker. Som inredning, kläder och prylar.
SÅ...då kör vi.




Idag var vi rörande eniga om att T behöver en lekmatta. Filten är inte bra. Den korvar ihop sig. Babygymmet rymmer han från. Det blir nog en picknickmattan från LKC. Eftersom vi inte hittar någonannanstans. Tips? Förutom Ikea o inte pris över 300

                  Babygym Lekmatta - I love big mat

Var man köper denna matta blev jag inte klok på men den var ändå för dyr.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du kollat på EKO? Har för mig att dem har lekmattor till rimliga priser.. Fan vad jag kommenterar, nu ska jag lägga av haha :)

2010-08-14 @ 10:10:47
Postat av: Maddde

Förutom Ikea så vet jag det finns lekmattor på Little kids corner och nog på Babyproffsen också, men har ingen aning om priserna.

Va roligt du är tillbaka i bloggvärlden :)

2010-08-14 @ 13:38:36
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0