hundvakt

Har passat Snobben idag, vilket inte är något svårt. De sköter sig själva under de timmar han är här.

                     
Jag fick en Orchidè som tack, vilket jag så klart belv glad för. Theo fick Fingerfigurer, som svärmor blev tipsad om, av Amelie, hihi. Inget dumt tips, de är riktigt söta o Theo kommer säkert tycka dom är jätteroliga.
BARNSLIG NATTEN Påslakan 1 örngott för spjälsäng flerfärgad Påslakanlängd: 125 cm Påslakanbredd: 110 cm Örngottslängd: 35 cm Örngottsbredd: 55 cm
Även detta söta påslakanset
TITTA DJUR Fingerdocka blandade färger
Hur söta som helst....Nu ska jag titta till laxen i ugnen.




                      

Kommentarer
Postat av: Madeleinius

dem fingerfigurerna så söta.. undras vart min son gjort av sina... kanske planterat dem i rabatten

2010-08-29 @ 18:53:01
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Amme

Hihi ja visst är dom galet söta. Tror Theo kommer gilla dom skarpt! :)

2010-08-29 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0