Vacuum-påsar


Har vi köpt idag. Faktiskt. För att skapa bättre förvaring till Theos alla urväxta kläder och kanske skydda dem bättre.


                                                               
Vi har ochså kommit med i en Drikki Buzzador kampanj. För att just testa denna dryck. Theo gillade inte den, han klöktes. Men han ska få den kylskåpskall nästa försök.
Någon som har barn som vill testa? Jag ska inte vara lika förhastad denna gång och bara lova bort produkter utan att tänka på hur fan jag ska kunna leverera dom till folk haha. Det får ju bli folk i min omedelbara närhet som kan få prover hehe.

                  
Det ser knäppt ut, men det bryr jag mig inte så mycket om. Theo somnade på vår promenad och det blåste som fan ute. Då var det hur bra som helst att bara kunna fälla ner hela suffleten över han så han låg där i en mysig skyddad bubbla hehe.
Man kan säkert göra det med andra vagnar med, men Emmaljunga har rätt stora suffletter.
Vi ångrar inte en sekund att vi köpte en Emmaljunga Nitro City. Att man inte kan köra med den i lite tuffare underlag är skitsnack. Låser man bara framhjulen går det hur bra som helst. Visst var det jobbigt i den värsta blötsnön i vintras eller i jättehögt gräs typ.
Det enda negativa är att man har svårt att komma åt korgen under till, bökigt att lägga nått i korgen eller ta ut.
Vagnen är ser så ombonad o skön ut att ligga eller sitta i så man avundas nästan Theo. Vi kunde börja med sittdelen tidigt eftersom man den har fullt liggläga o tre hack till. Samt att den är vänd mot oss.
Kontrasterna mellan de små framhjulen o den stora suffletten kan få vagnen att se lite lustig ut, men vilken vagn ser inte lustig ut nuförtiden?
Vissa vagnar ser helt groteska ut haha.

                 
Detta är nog det fulaste jag sett, ursäkta mig. En blandras mellan golfbag och kundvagn-var stoppar man i femman?

                                  

                
På tal om gräsliga saker hittade jag denna gräshoppa på köksgolvet igår kväll. Daniel fångade den i ett glas o då vågade jag glo närmare på den. Rätt så imponerande ändå, med sitt huvud som den vrider o vänder på. Naturligtvis släppte vi ut han, vi dödar inte om det inte behövs, inte ens spindlar. Men däremot grillar vi många flugor om dagen med el-flugsmällaren hahaha




Kommentarer
Postat av: madde

Vi hade också en super vagn både till Mathilda och Casper där man kunde fälla sufletten så det ä verkligen bra om det regnade och om man hade glömt regnskyddet hemma ex.



Ja den vagnen ser ut att komma från rymden!!

2010-08-27 @ 19:01:52
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: PoMpE

Jag tror att den människa som designade den vagnen hämtade sin inspiration utav att studera sin golfvagn :P Har inte läst på om den vagnen, men skulle ej förvånas om den går att bygga om till just det...

2010-08-27 @ 19:52:58
Postat av: Annie

Haha vad ful den är!!!!! Nice med fler husdjur, ska ni behålla den? ;)

2010-08-28 @ 10:37:13
Postat av: mia

Nej, den vantrivdes inne, den började kissa i soffan, så den fick bli en ute-syrsa :)

2010-08-28 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0