En liten shoppingtur

Har länge planerat och funderat på hur jag ska göra med vardagsrums fönsterna. Rullgardiner kommer vi skaffa i all fall.

Jag var på jakt efter en baddräkt idag.....katastrof. Men efter alla stans klädesbutiker (nästan) så gick jag tillbaka till Stadium o rafsade till mig en baddräkt jag provat innan. Tänkte inte-bara tog den. Som att rycka bort ett plåster. Gör det fort, haha.

MEN det var roligare på Indiska. Där började jag leta upp föremål till vardagsrumsfönsterna. 2 Lyktor och en kedja med hjärtan. Denna kedja får vi fixa till så inte Theo når den. Efter att fönsterna putsats sätter jag upp de vita gardinerna som ska vara till jul ochså.

             
   

                                 


Kommentarer
Postat av: Madde, gift 3barns mamma-Mirakel Mathilda

Mysigt oh fint krimskrams :D

2010-11-18 @ 09:21:32
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Annie

Fin lykta!

2010-11-19 @ 16:07:02
Postat av: zarah

nu har jag hittat hit hehehe http://thazetas.blogg.se/ startat upp bloggen igen

2010-11-22 @ 11:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0