Det ringde på dörren

Precis när jag gått upp och hade jagat fatt i en tröja, ringde det på dörren. Men ingen där. Har för mig det hänt förr, när det blåst. Att ringklockan för spel. Ologiskt men har ingen annan förklaring.

Riktig höst idag. Blåser, med solstrålar som tränger igenom lövverken  träden ibland. JAg gillar hösten men inte det som kommer efteråt. Men denna vintern hoppas jag på snö! Jag som aldrig hoppats på det förr. Men nu har vi ju Theo. som ska få åka pulka o leka med snön.
Han kör runt här i gåstolen. Snabbt går det. Men han kommer inte utanför storarummet. Nivåskillnaden mellan hallgolv o storarummet sätter stopp för det.

Kan inte släppa detta med dörrklockan...


                           


Kommentarer
Postat av: Maddde

Jag brukar kopiera från google ju .. menva ett tag sen nu visserligen. Du får väl ta foto då ;)

2010-08-24 @ 16:47:41
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0