Varma lavastenar


Fick en fin present av Daniel när jag fyllde år. Helkroppsmassage med lavastenar. Hade tid kl 13 idag. Kl 15:30 var jag färdig! I två och en halv timme har det masserats, tror inte hon missade en endaste muskel. Helt underbart var det.

Var lite orolig för det här med stenarna, att det ska brännas. För det första, lade hon inte stenarna direkt på huden. Jag hade tre lager handdukar på och sen stenarna. Och det värmde verkligen igenom alla lagrerna, så att hon fick flytta på nån sten till och med. Men det skönaste var att bli masserad av stenarna! Hon höll stenarna i händerna och massageolja och strök längst med muskelpartierna med dom, jätteskönt!












                                   Massören finns i Åhus: Äspet massören   Inga-Lena Brandstedt.





Jag känner mig rätt marinerad av alla oljor som användes. Fick även en lektion om bra och dåliga produkter. Vi snackade om bebishud och barnoljor........det var inte rolig information man fick där haha. Jag ska köpa Coops barnolja hädanefter även änglamarks. Man ska inte köpa oljor med paraffin i, det använder man till bilvaxning och inte människohud, fick jag veta. Men men, tror inte någon bebis mår dåligt precis av barnängens oljor, eller alla de kända märkena man tror sig använda med gott samvete. Veledas oljor var okej. Men skulle man rätta sig efter allt, så hade man inte vågat använda något. Men aldrig att jag misstrott barnängens o Dr johnssons o Natusan.



Fick en ögonbryns vaxning ochså. Inte en sådan så jag fick formade och smala bryn, utan bara lite emellan. Det var egentligen inte meningen att det ochså skulle göras, så hon visade bara lätt hur det känns och kan se ut.

Lymf dränage massage, lät intressant ochså.. massa slaggprodukter som samlas i lymfarna...man blir hypokondriker för mindre.

Men jag fick bekräftat att mina muskler mår inte bra, de få som finns. Och jag var rätt öm i musklerna i överarmarna.

Nu är jag trött, och skulle egentligen vilat en timme, enligt ordination från Inga-Lena. Men skönt var det !!






Kommentarer
Postat av: Annie

Låter gott det! :)

2010-12-01 @ 20:25:24
Postat av: zarah

gött

2010-12-02 @ 06:08:14
Postat av: Tess

Låter underbart :)

2010-12-04 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0