HJÄLP!

Det var när Theo var nyfödd jag hittade till Lyko.se och köpte ett glans serum från Osis. Den var underbar men har inte unnat mig fler . Men idag gjorde jag det. Och det råkade bli ett solpuder, en mascara och ett serum till för special pris. Sen har jag länge velat köpa en skön lotion till Theo från veleda. Blev förtjust i det märket när jag väntade Theo. Fick några prover från barnmorskan, bla havandeskapsolja och lotion till bebisar. Men nu sitter jag här och har lite dåligt samvete men samtidigt känner jag mig ganska förväntansfull. Det är ju redan betalt. Nu är bara det roliga kvar. Detta lär räcka ett tag och det lär inte bli fler impulsköp på ett bra tag nu.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0